Cloudflare Vestigt een nieuw Aanwezigheidspunt op phoenixNAP's Data Center

phoenixNAP voegt Cloudflakkeren naar zijn wereldwijde netwerk van data center carriers

Phoenix, AZ, 31 augustus 2017 - phoenixNAP®, een wereldwijde aanbieder van IT-diensten cloud, bare metal en toegewijd server hosting, colocatie en Infrastructure-as-a-Service (IaaS) -technologieoplossingen, hebben vandaag de toevoeging aangekondigd Cloudflakkeren naar zijn groeiend netwerk van data center providers en partners van telecomserviceproviders. Cloudflare is een van 's werelds meest verspreide netwerken voor het leveren van inhoud en een internetbeveiligingsbedrijf waarvan de aanwezigheid in phoenixNAP's vlaggenschipfaciliteit verbetert de colocatie- en interconnectiemogelijkheden aanzienlijk voor phoenixNAP's klanten.

phoenixNAPis groot en goed verbonden data center faciliteit gelegen in het zuidwesten van de VS met zijn uitgebreide aanwezigheid in Europa en Azië is een ideale locatie voor Cloudflare om zijn netwerkaanwezigheid uit te breiden. Toegang tot phoenixNAP's diensten toestaan Cloudflare om de snelheid van dienstverlening te verhogen en flexibiliteit.

"Carrier-diversiteit en cross-connectiviteit worden steeds belangrijker voor ons wereldwijde klantenbestand", zegt Ian McClarty, President van phoenixNAP. "Met Cloudflare, kunnen we hen meer mogelijkheden bieden om hun infrastructuur samen te brengen en te verbinden om bedrijfsdoelstellingen op wereldwijde schaal te realiseren. We zijn verheugd om samen te werken met experts van Cloudflakkeren op het creëren van nieuwe kansen in de digitale wereld. ”

Met deze verhuizing naar een strategische nieuwe locatie, Cloudflare vergroot haar wereldwijde aanwezigheid en haar mogelijkheden om wereldwijd hoogwaardige, betrouwbare diensten aan te bieden. Voor miljoenen websites mogelijk gemaakt door Cloudoverstraling, dit brengt extra verbeteringen op het gebied van snelheid en beveiliging. phoenixNAP's betrouwbare IT-infrastructuuromgeving ondersteunt Cloudflakkeren op haar missie om uitstekende ervaringen over de hele wereld te blijven leveren, met behoud van netneutraliteit.

'Aanbieders willen phoenixNAP ons helpen onze belofte na te komen om veiligere en snellere internetdiensten aan te bieden aan onze wereldwijde consumenten, "Nitin Rao, Head of Infrastructure Strategy, Cloudgloed. “De bedrijven van onze klanten zijn afhankelijk van ons vermogen om ons netwerk voortdurend uit te breiden en onze uitgebreide aanwezigheid in het zuidwesten van phoenixNAPDe faciliteit helpt ons onze doelen verder te realiseren en in te spelen op de behoeften van onze klanten.

phoenixNAP is een Premier serviceprovider in de VMware vCloud® Air ™ -netwerkprogramma en Platina Veeam Cloud & Serviceprovider partner. phoenixNAP is een PCI DSS gevalideerde serviceprovider en de belangrijkste faciliteit is SOC-type 1 en SOC-type 2 gecontroleerd.