phoenixNAP Verhoogt netwerkbeveiliging met DDoS-verbeteringen

Nieuwe DDoS-beperkingsmogelijkheden nu beschikbaar met phoenixNAP Diensten

Phoenix, Arizona, 14 september 2017 - phoenixNAP®, een wereldwijde aanbieder van IT-diensten cloud, bare metal, toegewijd server, colocatie en Infrastructure-as-a-Service (IaaS) -technologieoplossingen, kondigden vandaag Distributed Denial of Service (DDoS) -verbeteringen aan. De nieuwe oplossing bouwt voort op een nog effectievere profilering van inkomend verkeer, geavanceerde rapportage en eenvoudigere schaling van bronnen phoenixNAP's bestaande beveiligingsinfrastructuur.

met DDoS-aanvallen bij een constante stijging moeten bedrijven hun mogelijkheden om hun verdediging tegen de meest agressieve aanvallen voortdurend te versterken. Volgens Akamai's State of the Internet / Security Report voor Q2 2017, dat gegevens van 230,000 analyseerde serverIn meer dan 1600 netwerken wereldwijd is het aantal DDoS-aanvallen sinds Q28 dit jaar met 1% gestegen. Het rapport geeft ook aan dat de evolutie op het gebied van DDoS geen tekenen van vertraging vertoont en dat bedrijven in de toekomst nieuwe, meer geavanceerde bedreigingen verwachten.

phoenixNAP's continue werk aan het verbeteren van zijn DDoS-oplossing voor mitigatie ondersteunt zijn snel groeiende wereldwijde netwerkdiensten en biedt zijn klanten een extra beschermingslaag om hun gegevensbeschikbaarheid op een ander niveau vanuit connectiviteitsperspectief te verbeteren.

"Onze DDoS-verbeteringen hebben meerdere fasen van volwassenheid ondergaan en er zullen er in de nabije toekomst meer komen", zegt Ian McClarty, President van phoenixNAP. “In de huidige, vierde fase hebben we de totale capaciteit vergroot, waardoor we aanzienlijk grotere aanvallen kunnen verwerken en kleinere single-server aanvallen die geen invloed hebben op de algehele netwerkprestaties, maar die wel schadelijk kunnen zijn voor één enkele klant. "

phoenixNAPDe verbeterde DDoS-technologie biedt een extra mitigatielaag om met succes een grotere diversiteit aan netwerkaanvallen te blokkeren. De nieuwe oplossing is flexibeler en kan systematischer worden geschaald dan de meeste traditionele technologieën, wat voor meer efficiëntie zorgt phoenixNAP's klanten.

De verbeteringen omvatten meer gedetailleerde gegevensscrubbing om de algehele netwerkgezondheid te verbeteren en specifieke clients minder vatbaar te maken voor aanvallen. Naast uitgebreide mitigatiecapaciteiten, biedt een verbeterd inspectiecentrum meer gedetailleerde inzichten in aan aanvallen gerelateerde gegevens, terwijl verbeterde API-aanpassing een robuuster aanvalsoverzicht mogelijk maakt.

"Veel bedrijven waarmee we samenwerken, zijn onderworpen aan strenge beveiligingsvoorschriften en onze DDoS-verbeteringen zijn een andere manier voor ons om aan hun eisen te voldoen", voegt William Bell, VP of Products bij phoenixNAP. “We kunnen het steeds agressievere DDoS-landschap nu beter aanpakken, dat voor een groot aantal bedrijven een harde realiteit is geworden. Door de intelligentie over aanvalskracht en locatie te verbeteren, stellen we onze klanten in staat om de bedreigingen beter te begrijpen en beter geïnformeerde beslissingen te nemen over hun strategieën voor gegevensbescherming. ”

phoenixNAP's DDoS-mitigatiediensten ondersteuning van een breed scala aan oplossingen, vanaf bare metal toegewijd aan servers naar privé en hybride cloud implementaties, waardoor phoenixNAP's klanten om optimaal gebruik te maken van de veelheid van phoenixNAP's wereldwijde IT-services.

phoenixNAP is een Premier serviceprovider in de VMware vCloud® Air ™ -netwerkprogramma en Platina Veeam Cloud & Serviceprovider partner. phoenixNAP is een PCI DSS gevalideerde serviceprovider en de belangrijkste faciliteit is SOC-type 1 en SOC-type 2 gecontroleerd.