phoenixNAP Afronding van de overname van Secured Servers, kondigt netwerkupgrades aan

Phoenix, AZ, 30 januari 2012 - phoenixNAP®, een volledige service data center, premier Infrastructure-as-a-Service (IaaS) -provider en primair netwerktoegangspunt (NAP), kondigde vandaag de formele overname van Secured aan Servers, LLC is voltooid. De overname volgt op de aankondiging van afgelopen zomer van een overeenkomst om de toegewijde webhostingprovider onderdeel te maken van de phoenixNAP bedrijf.

“Deze toevoeging aan phoenixNAP past precies in onze full service data center filosofie. We begrijpen dat er verschillende behoeften zijn binnen de IT-infrastructuur, en deze acquisitie stelt ons in staat om te helpen bij het inspelen op de verschillende markteisen ”, aldus Ian McClarty, president van phoenixNAP. “Onze colocatie-opties, openbaar cloud services, en nu toegewijde hostingoplossingen weerspiegelen de voortdurende toewijding die we hebben om een ​​go-to-provider te zijn voor gevestigde en opkomende technologieën. "

De nieuwe phoenixNAP Beveiligde Servers aanbod blijft gericht op het leveren van hoogwaardige, kosteneffectieve toegewijd aan servers. Samenvallend met de overname worden deze aanbiedingen uitgebreid met een nieuw netwerkontwerp en hardwarelijnen.

"Tijdens het acquisitieproces heeft ons team van netwerkingenieurs en technici een volledig nieuw netwerk opnieuw ontworpen en opgebouwd om de huidige en toekomstige eisen te ondersteunen", aldus Jordan Jacobs, directeur bedrijfsstrategie voor phoenixNAP. "Elke afzonderlijke laag van het netwerk wordt geüpgraded en we zijn ervan overtuigd dat het verkeer efficiënt zal leiden en tegelijkertijd de voortdurende groei zal opvangen."

phoenixNAP Beveiligde Servers zal ook een nieuwe set lanceren server hardware-opties in de komende weken.